Menu
Szukaj
Koszyk

Zabudowa bed rack Toyota Hilux 2015+ wysoka montowana pod roletę MT

5.00 (Oceny: 19 Recenzje: 0) Przejdź do sekcji Opinie
4 580,00 zł

Opcje do wyboru:

Poszczególne warianty mogą różnić się ceną

Wybierz + 1 szt (+370,00 zł) + 2 szt (+740,00 zł)
Wybierz płytka + 1 szt (+580,00 zł) płytka + 2 szt (+1 160,00 zł) głęboka + 1 szt (+680,00 zł) głęboka + 2 szt (+1 360,00 zł)
Wybierz + 1 szt (+310,00 zł) + 2 szt (+620,00 zł) + 3 szt (+930,00 zł) + 4 szt (+1 240,00 zł)
Wybierz komplet 2 szt (+860,00 zł)
szt.
Dostępność:
na wyczerpaniu
camp4wheels
Czas wysyłki: 24 godziny
Dostawa od 0,00 zł - Dostawa kurierem (Polska)

Zapytaj o produkt
Udostępnij

Opis produktu

Zabudowa pick-up bed rack Toyota Hilux 2015+ wysoka montowana pod roletę Mountain Top

Zabudowa dedykowana jest do Toyota Hilux 2015+ z podwójną kabiną i roletą Mountain Top. W przypadku Toyota GR z owiewką oraz Invincible z orurowaniem wystarczy odkręcić owiewkę / orurowanie i również zamontujemy zabudowę. Montaż zabudowy nie wymaga wiercenia otworów. Zabudowa montowana jest na burtach paki, w wyjątkowo łatwy i intuicyjny sposób. Nie ma potrzeby rezygnowania z rolety i jej demontażu.

Dołączone do kompletu mocowania na burty paki zgrywają się z seryjnymi uszczelkami rolety. Odpowiednio wyprofilowane elementy, w opcji lewej i prawej, zaprojektowaliśmy tak, aby nie kolidowały z seryjnymi wspornikami rolety.  

Kąt nachylenia stóp, wysokość i długość zostały tak dobrane, aby zabudowa komponowała się z bryłą auta. Dodatkowo w przypadku montażu namiotu dachowego wystającego nad kabinę samochodu, ominiemy antenę i namiot będzie miał właściwe rozłożone punkty podparcia.

Konstrukcja wykonana jest w całości ze stali nierdzewnej w technice gięcia na zimno, bez spawania. Gładkie linie, brak widocznych miejsc łączenia i nowoczesny, minimalistyczny wygląd sprawiają, że tego typu zabudowy doskonale komponują się z bryłą auta. Sam brak spoin przekłada się na wyższą wytrzymałość i trwałość konstrukcji, nawet w przypadku jazdy typowo w terenie z obciążeniem.

Po zamontowaniu zabudowy typu bed rack, łatwo możemy ją zdemontować pozostawiając jedynie elementy mocujące, skręcone na burtach paki pod roletą. Dzięki takiemu rozwiązaniu auto nie traci swoich właściwości użytkowych.

Zabudowę możemy rozbudować o kolejne moduły. Wśród dodatkowych elementów mamy do dyspozycji półki boczne, kosze w opcji montażu za kabiną oraz wewnątrz zabudowy, uchwyty montażowe na skrzynie, poprzeczki, belki i panele molle. Do wersji podstawowej dodatkowe elementy wybieramy z listy, zaznaczając opcje przed dodaniem produktu do koszyka. 

 

 

Każda cześć zabudowy typu bed rack jest otworowana, aby zapewnić pełną funkcjonalność, możliwość montażu oświetlenie zewnętrznego, uchwytów na akcesoria i sprzęt. Dodatkowo otworowanie wpływa na mniejszą wagę konstrukcji oraz nadaje jej "lekkiego" wyglądu.

 

Wersja podstawowa zabudowy bed rack pick-up zawiera:

  • mocowanie oparte na burtach paki, pod roletą MT (komplet lewe + prawe)
  • wspornik stopy 4 szt.
  • stopa wysoka 4 szt.
  • poprzeczka górna (komplet 2 szt.)
  • belka górna 2 szt.
  • belka boczna 2 szt. (po 1 z każdej strony)
  • komplet śrub nierdzewnych

*Elementy złożone na rysunku technicznych to wersja podstawowa. Elementy rozstrzelone to dodatkowe elementy do wybrania.

Dostępna również zabudowa w wersji niskiej

 

Dane techniczne: 

Wymiary: 120x157/137x55 cm (wysokość podana rantu burty)
Waga: ok 30 kg
Nośność dynamiczna: 150 kg
Nośność statyczna: 400 kg
Materiał: stal nierdzewna 3mm, gięta na zimno, bez spoin

 

Kilka ciekawostek technicznych:

Gięcie stali na zimno – jak to działa?

Gięcie na zimno to proces, w którym stal jest formowana pod wpływem nacisku, ale bez podgrzewania do temperatur, w których staje się plastyczna (jak ma to miejsce przy spawaniu lub gięciu na gorąco). Dzięki temu stal zachowuje swoje pierwotne właściwości fizyczne, co oznacza wyższą wytrzymałość i trwałość względem konstrukcji spawanych.

Dlaczego brak spoin to zaleta?

W większości konstrukcje stalowe wymagają spawania, które, mimo że efektywne, osłabia miejscowo strukturę materiału. Miejsca połączeń mogą stać się bardziej podatne na korozję i uszkodzenia mechaniczne. W przypadku konstrukcji giętej na zimno, nie ma takich punktów osłabienia. Dodatkowo, brak widocznych spoin sprawia, iż całość prezentuje się wyjątkowo efektownie i nowocześnie.

Dlaczego stal a nie aluminium

Stal, zwłaszcza gięta na zimno, charakteryzuje się wysoką wytrzymałością na obciążenia i naprężenia mechaniczne. Gięcie na zimno dodatkowo zwiększa jej twardość i odporność na odkształcenia. Dzięki temu materiał ten doskonale sprawdzi się tam, gdzie konieczna jest duża nośność, przy montażu sprzętu o dużej masie (namioty dachowe, ciężkie narzędzia) czy przy przewożeniu ciężkich ładunków.
 
Aluminium jest lżejsze, ale nie tak wytrzymałe jak stal. Choć nowoczesne stopy aluminium mogą oferować wysoką wytrzymałość, to jednak stal pozostaje lepszym wyborem, jeśli planujesz przewozić cięższe ładunki. Aluminium ma większą tendencję do odkształceń przy dużych obciążeniach, w trakcie intensywnej eksploatacji w trudnych warunkach terenowych oraz mniejszą wytrzymałość zmęczeniową.
 

Bezpieczeństwo produktu

Opinie użytkowników

5.00
Liczba ocen: 19
Oceń i opisz

Namiot dachowy na samochodzie osobowym?

przewodnik krok po kroku

sprawdź